poniedziałek, 1 czerwca 2015

Fashionably Floral - Silkstone Nostalgic - Mattel 2014, Gold Label

7 komentarzy:

  1. Jest przepiękna!
    W ogóle to od dłuższego już czasu niebezpiecznie rozglądam się za Silkstone ;) i Twoja jest jedną z wieeelu do których wzdycham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest prześliczna. A jakość stroju dorównuje kreacjom moich porcelanowych panien, czym jestem mile zaskoczona.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Chorowałam na nią od dłuższego czasu i co już miałam kupować, to cena szła w górę. Ale wreszcie upolowałam ją za przyzwoite pieniądze.

      Usuń
  3. pierwszy raz spodobała mi się Silka
    (i do tego blondi - co się ze mną dzieje?)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękna i dostojna, jak to Silkstonki ;-). Ale ja uszyłabym jej zwiewną, białą sukieneczkę w delikatne różowe kwiatki. To wydobyłoby jej różaną urodę... Za to fason kreacji - bezbłędny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie równie pięknie prezentowała by się w zwiewnej, białej.....ale ja preferuję oryginalny wygląd.

      Usuń