środa, 25 listopada 2015

Princess Portuquese Empire - Mattel 2002

7 komentarzy:

  1. dół sukni działa na mą wyobraźnię -
    jakże zmysłowa to tkanina skrywa
    wdzięki Princessy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakże poetycko....:)
      A dół sukni skrywa haleczkę i klasyczne pantofelki, a co do wdzięków - chyba takie same, jak pozostałych księżniczek :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki. Nie jestem co prawda ekspertem "barbiowym", ale myślę, że to bardzo udana seria

      Usuń
  3. Jestem zachwycona tą sukienką... Jest przepiękna. Oczu nie mogę oderwać...

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna, co już dawno wiedziałam ;-). Ale w tym przypadku, to suknia jest bezkonkurencyjna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz wchodzę na twojego bloga i najnowszy post jest o mojej wymarzonej lalce. Padłam z zachwytu. Twarz ma przepiękną, suknie starannie zrobioną i w stylu jaki uwielbiam a jej włosy... marzenie!

    OdpowiedzUsuń