wtorek, 6 marca 2018

Pory Roku, Mattel 1997-1999

Tym razem ciekawa seria lalek wydanych przez Mattela - Pory Roku. Jestem właścicielką tylko jednej z tych lalek, a drugą "wydarła mi" moja siostra, która nie kolekcjonuje lalek, ale zachwyciła się tą panną, jej kreacją, po za tym stwierdziła, że jest bardzo podobna do jej synowej. Te lalki rzeczywiście mają wspaniałe stroje i dodatki. Mnie zachwyca zwłaszcza staranność wykonania (no i te podszewki...) Jako pierwszą (i chyba najwcześniejszą) przedstawiam moją pannę - Autumn in Paris (1997)
A to lalka mojej siostry- Winter in New York (1998)
I zdjęcia zrobione przez właścicielkę
I pozostałe lalki z tej serii, które znalazłam (zdjęcia z Internetu). Summer in San Francisco (1998)
Autumn in London (1999)
Spring in Tokyo (1999)
Winter in Montreal (1999)
Summer in Rome (1999)

11 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że była taka seria! Ale stroje mają faktycznie cudne - przemyślane, pięknie wykonane, efektowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem przypadkiem, przeglądając aukcje na ebay wpadłam na tę serię :)

      Usuń
  2. jesienne panienki najbardziej są
    mi bliskie, bom sama listopadowa :)

    wszystkie są ciekawe i oczywiście
    warte zaproszenia - nie dziwię się
    Twej Siostrze :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie dziwię się siostrze, zwłaszcza, że "na żywo" ta lalka jest jeszcze ładniejsza :)

      Usuń
  3. Piękna seria. Twoja chyba najpiękniejsza, a na drugim miejscu postawiłabym Wiosnę w Tokio. Pozdrowionka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, też mam takie zdanie. I usiłuję upolować właśnie wiosnę w przyzwoitej (okazyjnej) cenie.

      Usuń
  4. Wspaniałe lalki. Ale jeśli chodzi o strój, to ta Twoja jest na pierwszym miejscu. Każdy detal idealnie dobrany. A kolory szala są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a szal istotnie jest wspaniały i to nie tylko ze względu na kolory. Również materiał, wykonanie, wykończenie frędzlami zachwyca :)

      Usuń
  5. Pierwszy raz widzę tą serię. Wspaniała jest. Paryska jesień jest faktycznie najpiękniejsza. Ma do tego śliczne oczy. Ciekawa jest też ta z San Francisco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Poluję aktualnie na wiosnę w Tokio, ale przyznam, że kusi mnie również San Francisco i Montreal.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fascynująca kolekcja! Piękne stroje i przemyślane dodatki! Super!

    OdpowiedzUsuń