poniedziałek, 11 września 2017

Spiegel - Summer Sophisticate, Mattel 1995

Kolejna urocza lalka z serii Spiegel zachwyca szczegółami. Podobnie jak i u poprzednio prezentowanych panien; podszewki, szyte torebki (a nie plastikowe wytłoczki). I każda z nich, chociaż reprezentuje inny styl, wszystkie mają klasę.
Summer Sophisticate wyposażona jest również w okrągły turkusowy kuferek (w kolorze wstążki pod biustem) i biało turkusowe okulary, ale umknęło mi to, gdy robiłam zdjęcia. Okulary i fragment kuferka jest widoczny tylko na zdjęciu zapudełkowanej lalki.

8 komentarzy:

  1. Niezwykle elegancka. Dopracowana w każdym calu. Lalki z tej serii są naprawdę zachwycające. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej serii znalazłam jeszcze zdjęcia kilka lalek, ale jakoś mnie nie porwały ich strojne balowe kreacje. Przymierzę się do uzupełnienia wpisu, żeby pokazać całą serię.

      Usuń
  2. ależ interesująco wygląda w tej fryzurce!
    z pudełkiem to mini nowelka - ładniutka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W chwili obecnej fryzurka wygląda zdecydowanie lepiej, bo odważyłam się wyczesać klej, który ją usztywniał :)

      Usuń
  3. Cudowna! Seria Spiegel ogólnie jest niesamowita! Zwróciłam uwage na niezwykły malunek oka Twojej Barbie - przypomina Vintage :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Stoi u mnie na półce z gromadką Vintage i świetnie wpasowała się w to towarzystwo :)

      Usuń