niedziela, 17 września 2017

Tris - Insurgent, Mattel 2014

Beatrice "Tris" Prior to główna bohaterka trylogii Veroniki Roth, na podstawie której powstał amerykański film akcji - fantasy. W którymś z wcześniejszych wpisów pokazałam Tris z pierwszej części trylogii "Divergent". Dziś przedstawiam uroczą Tris z drugiej części "Insurgent". Obie laleczki śliczne, w kopiach strojów z filmu, ale podobieństwo do Shailene Woodley grającej rolę Tris ? Moim zdaniem żadne.
Kadr z "Insurgent" (zdjęcie z Internetu)
I Tris z Four w pierwszej części "Divergent"
I kadr z "Divergent" (zdjęcie z Internetu)

8 komentarzy:

  1. żadna z lalek NIE JEST podobna
    do tych bohaterów, choć mają
    swój urok - zarówno postacie
    jak i plastiki!

    ale Ci fajnie, że masz te lale!

    OdpowiedzUsuń
  2. Filmu nie widziałam, ale ze zdjęć widać, że nie jest tak źle. Lalki mi się podobają, no i ciuchy są fajne. Tylko dlaczego bohaterce lalkowej zmieniono kolor oczu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygladaja choc podobienstwa duzego nie widze :) Filmy ogladalam ale nijak sie maja do ksiazek sa duzo lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta krótko ostrzyżona panna od jakiegoś czasu strasznie chodzi mi po głowie :-) Jest śliczna i ma fajne ubranie!
    Gratuluję zakupu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za zaprezentowanie tej wersji Tris. Mam tylko lalki z pierwszego filmu, a byłam ciekawa na ile różnią się obie Triski, chyba jednak niewiele, tylko fryzurą i ciuszkami. Szkoda, że w drugiej wersji zrezygnowali z artykułowanego ciałka.

    OdpowiedzUsuń
  6. I ten kolor oczu jest inny. Natomiast w drugiej wersji artykułowane są nogi; zginane są w kolanach.

    OdpowiedzUsuń